Hola! MY ID

Hola! MY ID

Tuesday 5 November 2013

Kenali VIVIX & Khasiatnya!

PROMOSI ISTIMEWA SEPANJANG BULAN NOVEMBER 2013 INI. DAPATKAN SEGERA. 
MEMANG BERBALOI!

Assalamualaikum w.t.h,

Memandangkan Cik VIVIX adalah promosi istimewa sepanjang bulan November ini, jadi marilah kita berkenalan dengan Cik VIVIX. Banyak info yang saya akan kongsikan untuk semua. Jadi jom kita terokai dunia VIVIX.

SELAMAT MEMBACA! 


Soalan pertama yang terfikir tentulah "Apa VIVIX tu?"
Hmmm, VIVIX tu adalah tonik penuaan dan agen melawan kanser. Ia juga adalah Revolusi terbaru dari SHAKLEE.

VIVIX juga adalah minuman campurab botani yang merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol. Ia mengandungi campuran unik botani iaitu Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Eldeberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenol menjadikan VIVIX begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.





Kebaikan & Khasiat VIVIX.



  • MEMPERBAIKI TENAGA SEL. Semakin tubuh kita terdedah kepada penuaan, semakin cepat sel tubuh kita kehilangan tenaga. Ini akan menurunkan fungsi sel. Di sini VIVIX membantu untuk menguatkan sel tubuh sekaligus MEMPERBAIKI DNA. Untuk pengetahuan kita, setiap hari tubuh kita mengalami kerosakan DNA (akibat radikal bebas) menyebabkan terjadinya proses penuaan yang begitu cepat. Oleh itu, VIVIX membantu melambatkan & melindungi DNA sel tubuh kita. Ia amat sesuai diambil oleh mereka yang baru selesai menjalani rawatan pemulihan kanser seperti kimoterapi, fungsinya bagi mengembalikan sel tubuh kepada keadaan yang asal.
  • Ia juga membantu bagi MENINGKATKAN FUNGSI otak, kardiovaskular, imuniti & sendi. Sekaligus membantu mengembalikan keremajaan.
  • Kini telah terbukti VIVIX semakin menjadi perhatian pengguna di seluruh dunia disebabkan kandungannya yang mampu melawan pelbagai jenis penyakit.

4 Ramuan dalam Sumber Semulajadi VIVIX






Siapakah yang perlukan mengambil VIVIX?

VIVIX telah terbukti menyelesaikan masalah bagi penyakit-penyakit serius. Diantaranya bagi mereka yang mengalami masalah & penyakit seperti berikut:-

  • Diabetes
  • Kolestrol tinggi
  • ALzheimer atau nyanyuk
  • Tekanan Darah Tinggi
  • Penyakit Kardiovaskular (Jantung)
  • Gout
  • Mudah letih
  • Katarak & masalah mata
  • Masalah saraf
  • Kanser dan tumor
  • Arthritis, Osteoporosis, masalah sendi & tulang
  • Masalah kulit dan biktik penuaan (kedutan)
  • Metabolisme dalam badan yang RENDAH (menyebabkan sukar bagi penurunan berat badan)
  • Lemah imun dan daya tahan badan (mengakibatkan  penyembuhan yang lambat)

TESTIMONIAL Pengguna




Untuk pengetahuan anda, semua produk SHAKLEE bukan bertujuan untuk merawat penyakit. Namun anda sendiri boleh melihat dan membaca testimoni-testimoni pengguna VIVIX. Percaya atau tidak terpulang kepada anda untuk menilai dan mempercayainya. Tetapi tidak salah jika anda melaburkan sedikit wang untuk kesihatan diri sendiri, ibu bapa ataupun orang tersayang. Apa yang anda perlu tahu bahawa semua produk SHAKLEE adalah daripada bahan semulajadi, tidak  mengandungi bahan-bahan dari sumber terlarang. Dan ia juga diakui HALAL. Kalau dilihat dari harganya mungkin anda akan berfikir panjang. Berbaloi dengan harganya kerana ia memberi kesan yang baik dan positif seperti mereka yang telah mencuba. Jangan tunggu penyakit datang dan berlarutan baru anda ingin mencari penawar. Lebih baik mencegah dari  merawat. Siapa tahu VIVIX boleh menyembuhkan dan membuatkan anda lebih sihat. Kita juga selalu diterapkan dalam diri, sebagai manusia perlu berusaha dan berdoa agar diberi keizinan untuk sembuh oleh Allah s.w.t.


Berapa HARGA VIVIX?

Harga runcit untuk sebotol adalah RM 475.00. Tapi jangan risau, saya akan berikan harga yang SUPER ISTIMEWA untuk anda yang sudi membeli. Walaupun harganya agak mahal, tetapi jika dilihat dari segi kehebatan, kelebiihan dan manfaatnya mungkin ia lebih berbaloi. Yang pasti ianya diperakui HALAL.


Boleh tahan berapa lama?

Sebotol VIVIX mengandungi 150ml. Dengan hanya meminum sesudu teh sehari, pengguna akan merasai perbezaannya. Sebotol VIVIX boleh bertahan selama sebulan. Ia sesuai untuk lelaki & wanita beumur 18 tahun keatas.


Tips VIVIX

Bagi yang amat mementingkan kecantikan, VIVIX boleh dijadikan masker dengan hanya menyapu diwajah anda dan biarkan selama beberapa minit. Jadi lihatlah hasilnya nanti. Insyaallah.


JOM DAPATKAN VIVIX PADA HARGA PROMOSI HANYA PADA BULAN NOVEMBER 2013 SAHAJA!!




Jadi, jika anda telah mengenali cik VIVIX dan berpuas hati dengan maklumat yang diberikan, tidak salah untuk anda mencuba. Apa tunggu lagi? Jom rebut peluang untuk mencuba, merasa kehebatan VIVIX dan mendapatkan kualiti kesihatan yang lebih baik. Hubungi saya segera!

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

SID                                       : SARINA MOHD SIDEK
ID                                         : 969008
HP / SMS                           : O11-39968370
EMAIL                                : sarina.mohdsidek@gmail.com
LIKE/PM on FB/BLOG : Wonderful ZaraZada by sarina mohdsidek

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
**Kita sebagai manusia perlu berusaha dan berdoa agar diberi kesembuhan dengan keizinan Allah s.w.t. Insyaallah
**Anda juga dialu-alukan untuk melayari blog & penulisan saya.
**Dapatkan konsultasi PERCUMA & TIPS EXCLUSIVE dengan setiap pembelian khas untuk anda!
**Pembelian secara CASH ON DELIVERY bagi kawasan KOTA KEMUNING, SHAH ALAM & SUBANG.

"..dan kehidupan adalah rentapan antara ketentuan & kemahuan..."


Thanks for all your love and support. :-)
Best Regards.



No comments:

Post a Comment