Hola! MY ID

Hola! MY ID

Tuesday 20 May 2014

Saya jual SWEET CRUNCHY POPIAH!! Ada jugak terselit Resepi SHAKLEE..

Alhamdulillah...

Selesai jugak tempahan untuk minggu lepas.. Kali ni aku  dapat tempahan untuk kenduri arwah..So, dah alang -alang aku mulakan.. maka tahun ni aku buka jualan awal la.. Macam tahun lepas aku bekerja jadinya jual masa bulan puasa aje untuk tempahan raya... Tahun ni aku dah jadi usahawan dirumah boleh la amik tempahan awal.. Kalau korang tak ada idea, meh aku bagi idea.. Popiah ni sesuai untuk bagi pada ape-ape majlis pun.. Untuk jadikan 'Door Gift' boleh.. kenduri kawin boleh.. Aqiqah.. Majlis harijadi atau ape-ape acara jelah pendek ceritanya.. Yang paling aku suka untuk kudap-kudap nak makan sambil mengadap citer Korea tu kan... Memang tak sedar habis sebalang.. Rasanya pun sweet~sweet gitu.. aku xlah buat manis sangat.. kang ramai plak dapat penyakit nanti.. Manis majer gitu.. :)

Haaa.. ni dia tempahan yang aku dh siapkan minggu lepas.. Sweet tak? :)




Dah namanya 'Shaklee Independent Distributor' memang peminat tegar Shaklee la kan.. Sampai aku makan popiah  ni pun letak ESP Soy.. Jangan korang ingat ESP tu untuk minum je.. haaaa ni dia resepi baru aku nak bagi.. Kalau untuk makan sendiri aku memang salut dengan ESP je.. jadilah dia mcm popiah biasa tu... rasa pun Emmmuaaahhh.. Yummy..Yummy lemak gitu.. sape yang suka ESP dia akan tau la.. Korang nak? Meh order ngan aku.. Weeeeee..


Haaaa.. Ni dia Popiah yang aku jual dan contoh packaging nyer & harga..


Taraaaaaa.......









Haaaaa... ok tak? Jangan tengok aje.. silalah order.. cuba dulu, pasti nak lagi.. :)


Aku jugak dah mula amik tempahan untuk orang perseorangan, company event, untuk raya, belian secara borong dan pada sesape nak beli kilo pun boleh jadinya korang buat la "packing sendiri" suka macam mana pun asalkan kualiti dan rasanya dijaga ya! Yang penting kebersihan ketika membuat tu tau! Sebabnya aku memang masak dan buat sendiri dari dapur rumah aku ni... jadinya kalau korang berminat bagitau & contact aku cepat-cepat ya! Senang aku nak plan kerja.. Lagi bagus kalau ada sesape yang sudi nak letak kat kedai sendiri.. lagi dialu-alukan... Tima Kacih... :)

Sudi-sudikan lah hubungi saya untuk tempahan ya...




Ryn ~ Sarina Mohd Sidek
(6) 019-4334571




No comments:

Post a Comment