Hola! MY ID

Hola! MY ID

Tuesday 6 May 2014

KISAH SAYA Atasi Masalah Migrain & Sakit Kepala

Assalamualaikum w.t.h

Hi semua!!

Hari ni nak bercerita pasal kisah semalam... Ntah kat mana silapnya petang semalam tetiba je rasa sakit kepala yang amat sangat sampai nak bukak mata pun tak boleh.. mungkin ke sebab tomyam paste yang aku masak tu? Entah la, yang pasti sakit sangat rasanya!!! Dah lama tak dapat sakit macam ni.. last dapat migrain pun dah lupa bila ...

Yang si kecik bertuah Adam ni pulak macam nak tumbuh gigi lagi... dok la menggigit mamanya ni.. memang rasa tak larat sangat la.. baring jelah sampai Adam pun tertidur.. Jadi, tunggulah En.suami balik... Haaaa, bila En.Suami balik je, bermulalah drama ku.. meraung-raung mintak kasih sayang.... hikhikhik (tapi memang sakit betul!)

Maka, petang semalam En.Suami la jadi Chef ~ tolong masakkan makan malam.. dia pun siap urut kepala.. cheeewaahhh.. dah siap masak dia pun panggil makan.. Selesai je makan, tak sempat tunggu malam terus telan 4 biji OSTEMATRIX.. Setiap pagi memang aku amik VITAMIN B COMPLEX (ni memang wajib amik tiap-tiap hari).. Aku pun sambung tidur lepas solat magrib. Terjaga jam 9malam.. Mata pun dah cerah.. Hilang dah sakit semua.. Alhamdulillah.. seronok-seronok..

Hmmmmm.. ape lagi, dh jadi SuperMama balik la.. buat kerja yang tertangguh siang tadi tu.. So, hari ni pun bangun pagi dh rasa ringan badan dan kepala.. Alhamdulillah.. Syukur sangat diberi kesihatan semula.. 

Haaaaa.. aku citer ni sekadar nak berkongsi dengan kawan-kawan.. mungkin suplemen dapat membantu. Yelah, tu gunanya pengambilan suplemen yang ada kat umah ni.. Aku ni tak takut makan ubat, memang suka je.. Tapi tak nak la makan banyak sangat ubat-ubatan ni.. Dah alang-alang jadi Pengedar Sah Shaklee ni so promo la skit.. ~Woot~Wooot~ Manalah tau korang pun berminat nak cuba.. jadi ahli dengan aku pun boleh... contact aje ya..

So, nilah dia set MIGRAIN utk korang tatap... Jangan tatap je, meh beli ngan saya..


::Kalau tengok gambar ni, aku pun buat macam ni semalam.. Rasanya lagi buruk dan teruk.. huhuhu..kalau boleh, memang  taknak dah rasa sakit itu..... pergi jauh-jauh.... ::

Okay.. Kalau berminat nak tau mengenai suplemen SHAKLEE boleh hubungi saya ya!



SID: SARINA MOHD SIDEK
ID: 969008
CTC : 019-4334571 / 011-39968370
EMAIL : sarina.mohdsidek@gmail.com
LIKE FB : Wonderful ZaraZada by sarina.mohdsidek


No comments:

Post a Comment