Hola! MY ID

Hola! MY ID

Monday 14 October 2013

Selamat Berkenalan!

Assalamualaikum w.t.h & Salam Sejahtera

Perkenalkan nama saya SARINA BINTI MOHD SIDEK.  Ibu kepada seorang putera yang comel ADAM HARITH SHAFIY. Isteri kepada suami tercinta dan yang sentiasa menyokong saya AHMAD HAZMI YAZMIN.  Saya juga  merupakan seorang pengedar berdaftar produk SHAKLEE dengan ID No. 969008. Menetap di KOTA KEMUNING dan menjadi pengedar produk ini di  kawasan KOTA KEMUNING, JALAN KEBUN, BUKIT RIMAU, ALAM IMPIAN, SHAH ALAM, KLANG, SUBANG, KOTA DAMANSARA, KUANTAN & di SELURUH MALAYSIA.

Kini kerjaya saya adalah sebagai Work At Home Mom (WAHM) dan membina empayar di rumah sendiri SOHO (Small Office Home Office). Saya berdoa semoga setiap urusan dan rezeki saya ada di sini dan di permudahkan oleh ALLAH SWT. Ameen.

Sudilah kiranya anda meluangkan masa melayari blog saya dan menyokong kerjaya saya ini. Jika ada sebarang pertanyaan boleh terus menghubungi saya.
HP                   : (6) 011 3996 8370
Email / FB        : sarina.mohdsidek@gmail.com

“.. dan kehidupan adalah rentapan antara ketentuan dan kemahuan…”







Thanks for all your love and support. :-)

Regards,
SarinaMohdSidek

Wonderful  ZaraZada

No comments:

Post a Comment