Hola! MY ID

Hola! MY ID

Tuesday 29 October 2013

TERMS & CONDITION


TERMA DAN SYARAT  JUALAN

 
  1. Anda perlu memastikan dan mengesahkan yang produk dan kuantiti dipesan, kaedah pembayaran, cara penghantaran dan alamat penghantaran yang dipilih oleh anda adalah betul mengikut pengesahan pesanan.
  2. Anda bersetuju untuk membayar caj pengendalian RM10 (Semenanjung Malaysia) atau RM20 (Sabah & Sarawak) .
  3. Selepas anda mengesahkan pesanan, anda bersetuju bahawa pesanan online tidak boleh diubah, dipadam atau ditukar dengan produk lain.
  4. Anda telah bersetuju dengan jadual penghantaran berikut:
    • Jika anda mengemukakan pesanan anda sebelum 3 petang (pada hari bekerja), pesanan anda akan dihantar kepada anda dalam 2-3 hari bekerja dari hari penyerahan pesanan (Hari Terima Pesanan + 3 hari bekerja).
    • Jika anda mengemukakan pesanan anda sebelum 3 petang (pada hari tidak bekerja), pesanan anda akan dihantar kepada anda dalam 2-3 hari bekerja dari hari penyerahan pesanan (Hari bekerja Esoknya + 3 hari bekerja).
    • Jika anda mengemukakan pesanan anda selepas 3 petang, pesanan anda akan dihantar kepada anda dalam 2-3 hari bekerja dari hari kerja berikut (Hari bekerja Esoknya + 3 hari bekerja).
  5. Apabila anda menerima pesanan  dari perkhidmatan kurier, pastikan anda memeriksa dan memastikan produk dan kuantiti yang dihantar adalah betul seperti yang dipesan. Anda boleh menghubungi pihak Wonderful ZaraZada dalam masa 48 jam sekiranya terdapat sebarang percanggahan. Segala percanggahan yang dilaporkan selepas itu tidak akan dilayan.
  6. Pesanan yang dihantar menerusi online tidak boleh dipulangkan dan ditukar melainkan produk yang dihantar kepada anda tidak menepati pesanan yang dipinta, mempunyai masalah kualiti atau dalam keadaan yang tidak boleh dimakan/digunapakai. 



Sekian. Terima Kasih



No comments:

Post a Comment